fredag 5 september 2014

Vecka 37

Hej allihopa!

Här kommer översikten för nästa vecka, men först skulle jag som skriver vilja presentera mig lite kort. Jag heter Jenny och är den som tar över Kjells tjänst, Thomas har vikarierat för mig under den tid jag haft uppsägningstid från mitt förra jobba, men nu är jag här för att stanna! Jag kommer alltså vara mentor för 7B tillsammans med Linda samt 7Bs no och mattelärare.

Mitt intryck av skolan och eleverna är mycket positiv, härliga kollegor och elever!

Vi ses på föräldramötet!

Måndag:

Tisdag:

Onsdag:

Torsdag: Läxförhör engelska "Catching the Tube"/ Glosor i spanska (Alfredos grupp)

Fredag: Svenska-samtalsfrågor utifrån "Förföljaren"

Vi vill kalla er till föräldramöte den 30 september, klockan 17.30-19.30, så boka in det i er kalender, separat inbjudan kommer med mer information! Vi ses!

Trevlig Helg önskar Jenny, Linda och Thomas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar